Construction of the Modified Parenting Practices Questionnaire with the Disengaged Parenting Style Scale

Marija M. Jelić, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia, e-mail: marijajelic@fasper.bg.ac.rs
Irena B. Stojković, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia
Radovan M. Antonijević, University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Belgrade, Serbia
Иновације у настави, XXXVIII, 2025/3, стр. 75–93

| PDF | | Extended summary PDF |
DOI: 10.5937/inovacije2503075J

 

Summary: The Parenting Practices Questionnaire (PPQ) is a widely used instrument based on Baumrind’s theory of parenting styles, originally comprising scales for three parenting styles: authoritative, authoritarian, and permissive. However, the PPQ does not include scales for the disengaged (uninvolved-neglectful) parenting style identified in Baumrind’s studies. The aim of this study was to develop a modified version of the PPQ, incorporating a Disengaged Parenting Style scale. The study involved a sample of 438 parents of preschool children in Serbia. The item pool of the original questionnaire was expanded by incorporating items designed to capture the Disengaged parenting style, based on Baumrind’s typology. Exploratory Factor Analysis (EFA) was utilized to establish the factorial structure of the instrument. The following factors were established: Uninvolvement; Warmth and Involvement; Directiveness and Hostility; Democratic Participation and Reasoning; Non-Reasoning and Punitive Strategies; Indulgence; Neglect and Indulgence. The corresponding scales have acceptable to good internal consistency reliability, with the exception of Indulgence and Non-reasoning/Punitive Strategies. This version of the instrument may contribute to a more comprehensive study of parenting styles, as it contains the scales of all four parenting styles proposed by Baumrind’s theory.

Keywords: parenting styles, The Parenting Practices Questionnaire, Baumrind’s theory, Disengaged Parenting Style, preschoolers.

 

Maрија М. Јелић
Ирена Б. Стојковић
Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију у рехабилитацију, Београд, Србија
Радован М. Антонијевић
Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија 

КОНСТРУИСАЊЕ МОДИФИКОВАНОГ УПИТНИКА О РОДИТЕЉСКИМ ПРАКСАМА
СА СКАЛОМ ЗАНЕМАРУЈУЋЕГ РОДИТЕЉСКОГ СТИЛА ВАСПИТАЊА ДЕЦЕ

Типологија родитељских стилова Дијане Баумринд (Diana Baumrind) чини теоријску основу овe студијe, уз наглашену потребу за свеобухватним приступом процени родитељства. Упитник о родитељским праксама (УРП) широко је коришћени инструмент, заснован на теорији родитељских стилова Дијане Баумринд, који је првобитно обухватао скале за три родитељска стила: ауторитативни, ауторитарни и пермисивни. Међутим, УРП не укључује скале за занемарујући (незаинтересовани/немарни) родитељски стил идентификован у студијама Баумриндове. Циљ овог рада је да се развије модификована верзија УРП-а, која укључује скалу занемарујућег васпитног стила, и да се утврди његова факторска структура и поузданост међу родитељима предшколске деце у Србији. Претходне адаптације УРП-а нису укључивале занемарујуће родитељство, стил који карактерише занемаривање или минимално учешће у животу детета. Попуњавајући ову празнину, наше истраживање настоји да побољша разумевање родитељских стилова и допринесе развоју културно осетљивог инструмента. Истраживањем је обухваћен узорак од 438 родитеља предшколске деце у Србији, узраста од три до седам година. Проширен је скуп ставки из оригиналног Упитника за родитеље (УРП) како би укључио ставке осмишљене за мерење занемарујућег родитељства, што одражава теоријски оквир Баумриндове. Ставке за све стилове родитељства, укљу-
чујући и новоразвијене ставке о стилу занемарујућег родитељства, културолошки су прегледане, усавршене кроз валидацију садржаја и проверене пилот-тестом на родитељима, како би се осигурале јасноћа и прикладност. Експлоративна факторска анализа (EФA) коришћена је за одређивање факторске структуре, а поузданост је процењена помоћу Кронбахове алфе. У истраживању су идентификовани следећи фактори: неукљученост, топлина и укљученост, директивност и непријатељски став, демократско учешће и резоновање, нерезоновање и стратегије кажњавања, попустљивост и занемаривање/попустљивост. Занемарујући родитељски стил представљен је са два фактора: неукљученост и занемаривање/попустљивост. Фактор неукључености одражава стабилну карактеристику занемарујућег стила родитељства, док занемаривање/попустљивост може да варира у зависности од родитељског стреса или животних околности. Фактори повезани са ауторитарним и ауторитативним родитељским стиловима делимично се поклапају са оригиналним УРП упитником, али такође откривају нове поддимензије, одражавајући сложеност родитељског понашања. Ставке везане за пермисивни стил распоређене су у три различита фактора: неукљученост, која обухвата недостатак ангажовања; занемаривање/попустљивост, указује на недоследност у захтевима; и попустљивост, која представља привремена ограничења. Ови налази истичу културне варијације у родитељским стиловима и сугеришу да пермисивни стил може да буде вишедимензионалан. Циљ конструисања скале за занемарујући родитељски стил, као дела модификоване верзије УРП упитника, постигнут је у овом истраживању. Димензије неукљученост и занемаривање/попустљивост, идентификоване у нашим налазима, представљају поддимензије овог родитељског стила. Анализе поузданости показале су добру унутрашњу конзистентност за све факторе, осим за поддимензије попустљивост и нерезоновање / стратегије кажњавања, где је ограничен број ставки могао да доведе до мање поузданости. Модификовани УРП представља свеобухватнији алат за процену родитељских стилова и пружа прве емпиријске доказе о његовим психометријским карактеристикама међу родитељима деце предшколског узраста у Србији. Може да се користи у истраживањима, образовним окружењима и у породичном саветовању, тако што стручњацима омогућава да идентификују родитељске праксе и да у складу са тим прилагоде интервенције. Резултати истраживања наглашавају међукултурне разлике у изражавању родитељских стилова, што указује на потребу за културно осетљивим мерама. Потребна су даља истраживања како би се усавршила мерења, посебно за пермисивни родитељски стил. Компаративне студије у различитим културама могле би додатно да разјасне заједничке карактеристике и културне разлике међу родитељским стиловима, а тиме би се допринело нијансиранијем разумевању изражавања ових стилова.

Kључне речи: родитељски стилови, Упитник о родитељским праксама, теорија Дијане Баумринд, занемарујући родитељски стил, деца предшколског узраста

 

References: 

  • Arafat, S. M. (2018). Validation of Bangla parenting style and dimension questionnaire. Global Psychiatry, 1, 108–95. https://doi.org/10.2478/gp-2018-0011
  • Baumrind, D. (1966). Effects of authoritative parental control on child behavior. Child Development, 37(4), 887–907. https://doi.org/10.2307/1126611
  • Baumrind, D. (1971). Current patterns of parental authority. Developmental Psychology, 4(1, pt.2), 1–103. https://doi.org/10.1037/h0030372
  • Baumrind, D. (1991). The influence of parenting style on adolescent competence and substance use. The Journal of Early Adolescence, 11(1), 56–95. https://doi.org/10.1177/0272431691111004
  • Baumrind, D. (1996). The discipline controversy revisited. Family Relations: An Interdisciplinary Journal of Applied Family Studies, 45(4), 405–414. https://doi.org/10.2307/585170
  • Baumrind, D. (2005). Patterns of parental authority and adolescent autonomy. In J. Smetana (Ed.). Changing boundaries of parental authority during adolescence (pp. 61–69). Jossey-Bass.
  • Baumrind, D., Larzelere, R. E., & Owens, E. B. (2010). Effects of Preschool Parents’ Power Assertive Patterns and Practices on Adolescent Development. Parenting: Science and Practice, 10, 157–201. https://doi.org/10.1080/15295190903290790
  • Bornstein, M. H., & Putnick, D. L. (2021). Dyadic development in the family: Stability in mother–child relationship quality from infancy to adolescence. Journal of Family Psychology, 35(4), 445–456. https://doi.org/10.1037/fam0000794
  • Buri, J. R. (1991). Parental Authority Questionnaire. Journal of Personality Assessment, 57(1), 110–119. https://doi.org/10.1207/s15327752jpa5701_13
  • Burnett, A. J., Worsley, A., Lacy, K. E., & Lamb, K. E. (2019). Moderation of associations between maternal parenting styles and Australian pre-school children’s dietary intake by family structure and mother’s employment status. Public Health Nutrition, 22(6), 997–1009. https://doi.org/10.1017/S1368980018003671
  • Calafat, A., García, F., Juan, M., Becoña, E., & Fernández-Hermida, J. R. (2014). Which parenting style is more protective against adolescent substance use? Evidence within the European context. Drug and alcohol dependence, 138, 185–192. https://doi.org/10.1016/j.drugalcdep.2014.02.705
  • Chodura, S., Lohaus, A., Symanzik, T., Heinrichs, N., & Konrad, K. (2021). Foster Parents’ Parenting and the Social-Emotional Development and Adaptive Functioning of Children in Foster Care: A PRISMAGuided Literature Review and Meta-Analysis. Clinical child and family psychology review, 24(2), 326–347. https://doi.org/10.1007/s10567-020-00336-y
  • Crockett, L. J., & Hayes, R. (2011). Parenting Practices and Styles. Encyclopedia of adolescence (241–248). Elsevier Inc. https://doi.org/10.1016/B978-0-12-373951-3.00077-6
  • Darling, N., & Steinberg, L. (1993). Parenting style as context: An integrative model. Psychological Bulletin, 113(3), 487–496. https://doi.org/10.1037/0033-2909.113.3.487
  • Delvecchio, E., Germani, A., Raspa, V., Lis, A., & Mazzeschi, C. (2020). Parenting Styles and Child’s Well- Being: The Mediating Role of the Perceived Parental Stress. Europe’s Journal of Psychology, 16, 514–531. https://doi.org/10.5964/ejop.v16i3.2013
  • Hamel, K., Abdelmaseh, M., & Bohr, Y. (2023). An exploration of parenting styles, cultural values, and infant development in a sample of Latin American immigrants in Canada. Infant Mental Health Journal, 44(3), 319–334. https://doi.org/10.1002/imhj.22035
  • Heilmann, A., Mehay, A., Watt, R. G., Kelly, Y., Durrant, J. E., Van Turnhout, J., & Gershoff, E. T. (2021). Physical punishment and child outcomes: a narrative review of prospective studies. Lancet, 398(10297), 355–364. https://doi.org/10.1016/S0140-6736(21)00582-1
  • Hibbard, D. R., & Walton, G. E. (2014). Exploring the development of perfectionism: The influence of parenting style and gender. Social Behavior and Personality, 42, 269–278.
  • Hoeve, M., Blokland, A., Dubas, J. S., Loeber, R., Gerris, J. R. M., & Van der Laan, P. H. (2008). Trajectories of delinquency and parenting styles. Journal of Abnormal Child Psychology, 36, 223–235. https://doi.org/10.1007/s10802-007-9172-x
  • Hoeve, M., Dubas, J. S., Gerris, J. R. M., Van der Laan, P. H., & Smeenk, W. (2011). Maternal and paternal parenting styles: Unique and combined links to adolescent and early adult delinquency. Journal of Adolescence, 34(5), 813–827. https://doi.org/10.1016/j.adolescence.2011.02.004
  • Holliday, M. (2023). Outcomes of positive discipline parent training: Authoritative parenting style and parent sense of competence. The Journal of Individual Psychology 79(2), 176–192. https://doi.org/10.1353/jip.2023.a904858
  • Horn, J. L. (1965). A rationale and test for the number of factors in factor analysis. Psychometrika, 30(2), 179–185. https://doi.org/10.1007/BF02289447
  • Jonynienė, J., & Kern, R. M. (2012). Individual psychology lifestyles and parenting style in Lithuanian parents of 6- to 12-year-olds. International Journal of Psychology: A Biopsychosocial Approach / Tarptautinis psichilogijos žurnalas: Biopsichosocialinis požiūris, 11, 89–117. https://doi.org/10.7220/1941-7233.11.5
  • Kılıçkaya, S., Uçar, N., & Denizci Nazlıgül, M. (2023). A systematic review of the association between parenting styles and narcissism in young adults: From Baumrind’s perspective. Psychological Reports, 126(2), 620–640. https://doi.org/10.1177/00332941211041010
  • Kopala-Sibley, D. C., Jelinek, C., Kessel, E. M., Frost, A., Allmann, A. E. S., & Klein, D. N. (2017). Parental depressive history, parenting styles, and child psychopathology over 6 years: The contribution of each parent’s depressive history to the other’s parenting styles. Development and Psychopathology, 29(4), 1469–1482. https://doi.org/10.1017/S0954579417000396
  • Kostić, S. M., Minić, J. L., i Rovčanin, E. E. (2020). Vaspitni stilovi roditelja kao prediktori dimenzija samoefikasnosti učenika osnovne muzičke škole [Parenting styles as predictors of self-efficacy dimensions among pupils of elementary music schools]. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, 50(2), 315–333. https://doi.org/10.5937/zrffp50-23619
  • Kour Nanda, A., & Sood, S. (2022). Validation of the Parenting Styles and Dimensions Questionnaire in Indian sample. Indian Journal of Psychological Science, 15(1), 64–71.
  • Kuppens, S., & Ceulemans, E. (2019). Parenting styles: A closer look at a well-known concept. Journal of Child and Family Studies, 28(1), 168–181. https://doi.org/10.1007/s10826-018-1242-x
  • Lee, B., & Brown, G. T. L. (2020). Confirmatory factor analysis of the Parenting Styles and Dimensions Questionnaire (PSDQ) in a sample of Korean immigrant parents in New Zealand. Current Psychology: A Journal for Diverse Perspectives on Diverse Psychological Issues, 39(6), 2074–2086. https://doi.org/10.1007/s12144-018-9896-5
  • Lin, X., Yang, W., Xie, W., & Li, H. (2023). The integrative role of parenting styles and parental involvement in young children’s science problem-solving skills. Frontiers in Psychology, 14, 1096846. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1096846
  • Liu, J., Liang, X., Meng, X., Yuan, S., Liu, C., Jin, H., & Wang, Z. (2023). The effect of maternal parenting behavior patterns on child externalizing symptoms during the COVID-19 pandemic: Insights from latent profile analysis. Current Psychology, https://doi.org/10.1007/s12144-023-05384-5
  • Lukavská, K., Vacek, J., & Gabrhelík, R. (2020). The effects of parental control and warmth on problematic internet use in adolescents: A prospective cohort study. Journal of Behavioral Addictions, 9(3), 664–675. https://doi.org/10.1556/2006.2020.00068
  • Maccoby, E. E., & Martin, J. A. (1983). Socialization in the context of the family: Parent-child interaction. In P. H. Mussen, & E. M. Hetherington (Eds.). Handbook of child psychology: Vol. 4. Socialization, personality, and social development (pp. 1–101). Wiley.
  • Machado, A., Wendt, A., Ricardo, L., Marmitt, L., & Martins, R. (2020). Are parental monitoring and support related with loneliness and problems to sleep in adolescents? Results from the Brazilian School-based Health Survey. https://doi.org/10.17863/CAM.93265
  • Martins, C., Ayala-Nunes, L., Nunes, C., Pechorro, P., Costa, E., & Matos, F. (2018). Confirmatory analysis of the Parenting Styles and Dimensions Questionnaire (PSDQ) short form in a Portuguese sample. European Journal of Education and Psychology, 11(2), 77–91. https://doi.org/10.30552/ejep.v11i2.223
  • Matejević, M. i Stojković, J. (2012). Vaspitni stil roditelja i školski uspeh mlađih adolescenata. Inovacije u nastavi, 25(2), 37–46.
  • McWhirter, A. C., McIntyre, L. L., Kosty, D. B., & Stormshak, E. (2023). Parenting Styles, Family Characteris- tics, and Teacher-Reported Behavioral Outcomes in Kindergarten. Journal of Child and Family Studies, 32(3), 678–690. https://doi.org/10.1007/s10826-023-02551-x
  • Morowatisharifabad, M. A., Khankolabi, M., Gerami, M. H., Fallahzade, H., Mozaffari-Khosravi, H., & Seadatee-Shamir, A. (2016). Psychometric properties of the Persian version of parenting style and dimensions questionnaire: Application for children’s health-related behaviors. International Journal of Pediatrics, 4, 3373–80. https://doi.org/10.22038/ijp.2016.7318
  • Nunes, F., & Mota, C. P. (2018). Parenting Styles and Dimensions Questionnaire – adaptação da versão portuguesa de heterorrelato. Revista Colombiana de Psicología, 27, 117–131. https://doi.org/10.15446/rcp.v27n1.64621
  • O’Connor, T. G. (2002). Annotation: The ’effects’ of parenting reconsidered: findings, challenges, and applications. Journal of Child Psychology and Psychiatry, and Allied Disciplines, 43(5), 555–572. https://doi.org/10.1111/1469-7610.00046
  • Olivari, M. G., Hertfelt Wahn, E., Maridaki-Kassotaki, K., Antonopoulou, K., & Confalonieri, E. (2015). Adolescent Perceptions of Parenting Styles in Sweden, Italy and Greece: An Exploratory Study. Europe’s journal of psychology, 11(2), 244–258. https://doi.org/10.5964/ejop.v11i2.887
  • Oliveira, T. D., Costa, D. S., Albuquerque, M. R., Malloy-Diniz, L. F., Miranda, D. M., & de Paula, J. J. (2018). Cross-cultural adaptation, validity, and reliability of the Parenting Styles and Dimensions Questionnaire – Short Version (PSDQ) for use in Brazil. Revista brasileira de psiquiatria, 40(4), 410–419. https://doi.org/10.1590/1516-4446-2017-2314
  • Önder, A., & Gülay, H. (2009). Reliability and validity of parenting styles & dimensions questionnaire. Procedia Social and Behavioral Sciences, 1, 508–514. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2009.01.092
  • Parke, R. D., & Buriel, R. (2006). Socialization in the family: Ethnic and ecological perspectives. In N. Eisenberg, W. Damon, & R. M. Lerner (Eds.), Handbook of child psychology: Social, emotional, and personality development (pp. 429–504). John Wiley & Sons, Inc.
  • Pavićević, M., i Milutinović, K. (2022). Procenjeni vaspitni stilovi roditelja kao prediktori psihopatskih tendencija adolescenata sa Kosova i Metohije [Estimated Parenting Styles as Predictors of Psychopathic Tendencies in Adolescents in Kosovo and Metohija]. Baština, 56, 359–382. https://doi.org/10.5937/bastina32-36324
  • Pavićević, M. S., i Minić, J. L. (2021). Vaspitni stilovi roditelja adolescenata na Kosovu i Metohiji [Parenting Styles of Adolescents’ Parents in Kosovo and Metohija]. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, 51(3), 19–32. https://doi.org/10.5937/ZRFFP51-32632
  • Pelaez, M., Field, T., Pickens, J. N., & Hart, S. (2008). Disengaged and authoritarian parenting behavior of depressed mothers with their toddlers. Infant behavior & development, 31(1), 145–148. https://doi.org/10.1016/j.infbeh.2007.06.002
  • Power T. G. (2013). Parenting dimensions and styles: a brief history and recommendations for future research. Childhood obesity (Print), 9(1), S14–S21. https://doi.org/10.1089/chi.2013.0034
  • Radovanović, I. V., Bogavac, D. S., i Milosavljević Đukić, T. B. (2022). Roditeljska samoprocena postupaka u vaspitnom radu s decom. Inovacije u nastavi, 35(1), 33–48. https://doi.org/10.5937/inovacije2201033R
  • Ren, H., Hart, C. H., Cheah, C. S. L., Porter, C. L., Nelson, D. A., Yavuz-Müren, H. M., Gao, W., Haron, F., Jiang, L., Kawashima, A., Shibazaki-Lau, A., Nakazawa, J., Nelson, L. J., Robinson, C. C., Selçuk, A. B., Evans-Stout, C., Tan, J.-P., Yang, C., Quek, A.-H., & Zhou, N. (2023). Parenting measurement, normativeness, and associations with child outcomes: Comparing evidence from four non-Western cultures. Developmental Science, 00, e13388. https://doi.org/10.1111/desc.13388
  • Ren, L., & Edwards, C. P. (2015). Pathways of influence: Chinese parents’ expectations, parenting styles, and child social competence. Early Child Development and Care, 185(4), 614–630. https://doi.org/10.1080/03004430.2014.944908
  • Robinson, C. C., Mandleco, B., Olsen, S. F., & Hart, C. H. (1995). Authoritative, authoritarian, and permissive parenting practices: Development of a new measure. Psychological Reports, 77(3), 819–830. https://doi.org/10.2466/pr0.1995.77.3.819
  • Robinson, C. C., Mandleco, B., Olsen, S. F., & Hart, C. H. (2001). The Parenting Styles and Dimensions Questionnaire (PSDQ). In B. F. Perlmutter, J. Touliatos, & G. W. Holden (Eds.). Handbook of family measurement techniques: Vol. 3. Instruments & index (pp. 319–321). Sage.
  • Ruiz-Hernández, J. A., Moral-Zafra, E., Llor-Esteban, B., & Jiménez-Barbero, J. A. (2019). Influence of parental styles and other psychosocial variables on the development of externalizing behaviors in adolescents: A sytematic review. The European Journal of Psychology Applied to Legal Context, 11(1), 9–21. https://doi.org/10.5093/ejpalc2018a11
  • Serna, C., García-Perales, J., & Martínez, I. (2023). Protective and risk parenting styles for internet and online gambling addiction. Human Behavior and Emerging Technologies, 6674541.
    https://doi.org/10.1155/2023/6674541
  • Soenens, B., Vansteenkiste, M., & Beyers, W. (2019). Parenting adolescents. In M. H. Bornstein (Ed.). Handbook of parenting: Children and parenting (pp. 111–167). Routledge/Taylor & Francis Group. https://doi.org/10.4324/9780429440847-4
  • Tagliabue, S., Olivari, M. G., Bacchini, D., Affuso, G., & Confalonieri, E. (2014). Measuring adolescents’ perceptions of parenting style during childhood: Psychometric properties of the parenting styles and dimensions questionnaire. Psicologia: Teoria e Pesquisa, 30(3), 251–258. https://doi.org/10.1590/S0102-37722014000300002
  • Tagliabue, S., Olivari, M. G., Wahn, E. H., Maridaki-Kassotaki, K., Antonopoulou, K., & Confalonieri, E. (2018). Retrospective paternal and maternal parenting styles in Greece, Italy, and Sweden: Invariance, validity, and level differences in the PSDQ. European Journal of Psychological Assessment, 34(6), 399–408. https://doi.org/10.1027/1015-5759/a000355
  • Taleb, T.F. (2013). Parenting styles and children’s social skills as perceived by Jordanian mothers of preschool children. Early Child Development and Care, 183, 1646–1660. https://doi.org/10.1080/03004430.2012.744988
  • Tan, C. Y., Lyu, M., & Peng, B. (2020). Academic benefits from parental involvement are stratified by parental socioeconomic status: A meta-analysis. Parenting: Science and Practice, 20(4), 241–287. https://doi.org/10.1080/15295192.2019.1694836
  • Todorović, J. (2004). Vaspitni stilovi u porodici i stabilnost samopoštovanja adolescena [Parental Styles and the Stability of Self-Esteem in Adolescence]. Psihologija, 37(2), 183–195. https://doi.org/10.2298/PSI0402183T
  • Wang, L., Xian, Y., Dill, S. E., Fang, Z., Emmers, D., Zhang, S., & Rozelle, S. (2022). Parenting style and the cognitive development of preschool-aged children: Evidence from rural China. Journal of Experimental Child Psychology, 223, 105490. https://doi.org/10.1016/j.jecp.2022.105490
  • Yim E. P. (2022). Effects of Asian cultural values on parenting style and young children’s perceived competence: A cross-sectional study. Frontiers in Psychology, 13, 905093. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.905093
  • Živković Rančić, Ž., i Todorović, J. (2022). Vaspitni stilovi roditelja kao prediktori formalnooperacionalnog mišljenja adolescenata [Parenting Styles as Predictors of Formal-Operational thinking in Adolescents]. Nastava i vaspitanje, 71(2), 199–213. https://doi.org/10.5937/nasvas2202199Z

Copyright © 2025 by the publisher Faculty of Education, University of Belgrade, SERBIA. This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0) (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original paper is accurately cited.

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345