Vol. 35 No. 2

Садржај

 

01. Предности и недостаци наставе на даљину из угла наставника и родитеља
Марија М. Цвијетић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
Миа Р. Марић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
Мила Б. Бељански, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија

 

02. Зашто (не) истраживати сопствену праксу: перспектива практичара у образовању
Милан С. Станчић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Лидија Р. Радуловић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Оља С. Јовановић Милановић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија

 

03. Говорна култура у настави српског језика
Љубица Д. Весић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд

 

04. Factors that influence attitudes towards early foreign language learning in Slovenia
Smajla Tilen, Elementary School Pier Paolo Vergerio il Vecchio, Koper-Capodistria, Slovenia

 

05. Родитељска укљученост у образовање деце током пандемије вируса корона
Сенка Д. Слијепчевић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Слађана Н. Зуковић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Душица Д. Стојадиновић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија

 

06. Предвиђање прихватања употребе рачунара на традиционалном и иновативном нивоу у настави математике у Србији
Верица Р. Милутиновић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Данимир П. Мандић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија

 

07. Пандемијски изазови за наставу ликовне културе у млађим разредима основних школа у Републици Србији
Марија М. Павловић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Ана Д. Сарвановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија

 

08. Методичка применљивост народних песама новопазарског краја у поставци елементарне музичке писмености
Нака К. Никшић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Наставно одељење Нови Пазар, Србија

 

09. Локални говор ученика oсновношколског узраста из Врања и настава граматике српског језика
Драгана В. Станковић,  Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Врање, Србија

 

10. Пројектном наставом ка међупредметним компетенцијама ученика
Далиборка Р. Поповић, Универзитет у Приштини са привременим седиштем у Косовској Митровици, Учитељски факултет, Лепосавић, Србија
Мирјана M. Беара,  Универзитет у Kрагујевцу, Филолошко-уметнички факултет и Заједнички студијски програм за Психологију, Крагујевац, Србија

 

11. Presenting the Selection of Innovative Approaches Taken in Physical Activities in the Pre-School Period
Giuliana Jelovčan, University of Primorska Faculty of Education, Kopar, Slovenia
Tadeja Volmut, University of Primorska Faculty of Education, Kopar, Slovenia

 

12. Приказ 1: УЧЕЊЕ И ПОУЧАВАЊЕ МАТЕМАТИКЕ – ЈЕДНАКОСТ СА ВИШЕ (НЕ)ПОЗНАТИХ
Оливера Ј. Ђокић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Србија
Сања М. Маричић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Србија

 

13. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345