Vol. 36 No. 2

Садржај

 

1. The Impact of Interactive Digital Technology Exposure on Generation Z Students Learning Performance in Computer Graphics and Simulations: A Comparative Study of Greece and Serbia
Veljko V. Aleksić, University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences, Čačak, Serbia
Dionysios V. Politis, Aristotle University of Thessaloniki, Department of Informatics, Thessaloniki, Greece

 

2. Ставови васпитача о значају развијања компетенција у природним наукама у раду са децом предшколског узраста
Миљана Д. Стајин, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Зорица С. Ковачевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија

 

3. Примена књижевног текста као полазишта интегративног приступа у настави у првом циклусу основног образовања и васпитања
Мирјана М. Стакић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија

 

4. How Can We Teach Our Students if We Do Not Know How they Learn? – Medical students’ learning styles and academic performance –
Nataša M. Milić, University of Belgrade, Faculty of Medicine, Belgrade, Serbia
Andrija R. Pavlović, University of Belgrade, Faculty of Medicine, Belgrade, Serbia
Valerija B. Janićijević, University of Belgrade, Teacher Education Faculty, Belgrade, Serbia

 

5. Допринос визуелног наратива у манги развијању компетенције читања на почетном нивоу учења немачког језика
Марија Б. Нијемчевић Перовић, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет, Крагујевац, Србија
Георгина В. Фреи, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет, Крагујевац, Србија

 

6. Интеракције између различитих врста математичког знања у уџбеницима математике за запремину тела
Оливера Ј. Ђокић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Предраг С. Поповић, ОШ „Светозар Марковић”, Београд, Србија

 

7. Компаративни и друштвено-критички приступ романима Пупак света Венка Андоновског и Добри дани Марка Динића у германистичкој настави
Марина М. Петровић Јилих, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет, Крагујевац, Србија

 

8. Academic Motivation in Primary and Secondary School Students: The Role of the Perceived Teachers’ Motivating Styles
Dušana D. Šakan, Faculty of Law and Business Studies dr Lazar Vrkatić, Novi Sad, Serbia

 

9. Emergency Education as a Catalyst for Teacher Change: Extent and Correlates of the Class and Subject Teachers’ Growth of Competences
Katarina Z. Mićić, University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Belgrade, Serbia
Selena N. Vračar, University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Belgrade, Serbia

 

10. Релације између моторичких способности и морфолошких карактеристика као предиспозиције ученика за бављење спортом
Ненад М. Синђелић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Драган С. Бранковић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Владан М. Пелемиш, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија

 

11. Говорне активности на Падлету у оквиру онлајн-наставе из фонетике француског језика намењене србофоним студентима
Наташа Т. Радусин Бардић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија

 

12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345