Vol. 29 No. 2

Садржај

1. Унапређивање наставе  за активно учење физике коришћењем потенцијално корисног знања из других научних области
Јосип А. Слишко, Физичко математички факултет, Самостални Универзитет Пуебла, Пуебла, Мексико

 

2. Стандарди постигнућа ученика у функцији ефикасне диференциране наставе математике
Мирко Р. Дејић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Весна В. Миленковић, Основна школа ,,17. октобар“, Јагодина, Србија

 

3. Учесталост и могућности примене кооперативног учења у разредној настави
Марина Ж. Илић, Учитељски факултет у Ужицу, Универзитет у Крагујевцу

 

4. Стратегије рада учитеља са потенцијално даровитим ученицима за математику – искуства САД, Русије, Јапана, Кине, Румуније и Србије
Катарина З. Маринковић, ОШ „Војислав Вока Савић“, Лазаревац
Оливера Ј. Ђокић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

5. Актуелна пракса и приступи у инклузивном образовању деце с аутизмом у Црној Гори – фокус на инклузију
Тамара Б. Милић, Министарство просвјете Црне Горе

 

6. Serbian EFL Teachers’ Attitudes Regarding Their Students’ Pronunciation Problems and Strategies for Overcoming Them
Danica M. Jerotijević Tišma, University of Kragujevac, The Faculty of Philology and Arts

 

7. Кошаркашка секција у основној школи из угла наставника физичког васпитања
Саша Т. Јаковљевић, Универзитет у Београду, Факултет спорта и физичког васпитања
Радивој С. Мандић, Универзитет у Београду, Факултет спорта и физичког васпитања
Бранко Ђ. Гардашевић, Висока школа струковних студија Спортска академија, Београд

 

8. Japanese Lesson Study: A Numeracy Coach’s View
Brian Doig, Deakin University, School of Education, Melbourne, Australia
Susie Groves, Deakin University, School of Education, Melbourne, Australia
Colleen Vale, Deakin University, School of Education, Melbourne, Australia
Wanty Widjaja, Deakin University, School of Education, Melbourne, Australia

 

9. Учитељски течај Миодрага А. Васиљевића (1940–1941)
Ивана Ђ. Дробни, Универзитет у Београду, Факултет музичке уметности
Александра Ђ. Милетић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет у Београду

 

10. О појму електрична струја у уџбеницима физике за основну школу
Нада П. Станчић, професор у пензији Сомбор

 

11. Идиоматски изрази са бојама у настави страних језика, са посебним освртом на шпански као Л2: предлог додатних вежбања за наставу од нивоа Б1 до нивоа Ц1
Јелена М. Ковач, Универзитет у Београду, Филолошки факултет

 

12. Стручне информације – „OFFICE 365 КАО ПЛАТФОРМА ЗА НАСТАВУ“
Срђан М. Стевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

13. КОРИСНЕ ВЕБ ЛОКАЦИЈЕ
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београд

 

14. Корекција

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345