Vol. 27 No. 4

1. Наставнички модели и стратегије успостављања и одржавања разредне дисциплине
др Александар Тадић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

2. Вредновање квалитета резултата и процеса учења
др Младен Вилотијевић, Српска академија образовања, Београд
др Нада Вилотијевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

3. An Insight into Elementary School Pupils’ Achievements in the Content Area Data
Natasha Risteska, Slagjana Jakimovik, PhD, Ss. Cyril and Methodius University, Faculty of Pedagogy in Skopje

|PDF|

 

4. Улога симболичког и експресивног језика уметности у педагошкој концепцији Ређо Емилија
мр Вера Д. Вечански, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

5. Позитивни ефекти учења помoћу ликовног дела
мр Марија M. Павловић Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

6. Различити приступи дефинисању компетенција наставника
др Исидора Б. Кораћ, Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре, Сремска Митровица

|PDF|

 

7. Lifelong Learning – Active Ageing at Polish Universities of Third Age
Zdzisława Zacłona, PhD, State Higher Vocational School in Nowy Sacz, Poland

|PDF|

 

8. Age related factors and L2 learning. Implications for selecting an appropriate L2 programme
Marijana P. Cerović, PhD,  University of Montenegro, Faculty of Philosophy, Nikšić

|PDF|

 

9. Фибоначи и златни пресек у интердисциплинарној настави
др Драгана Миличић, Универзитет у Београду, Биолошки факултет
Марина Дрндарски, ОШ „Дринка Павловић“, Београд
Албина Холод, ОШ „Раде Драинац“, Београд
Зорица Лазић, ОШ „Филип Кљајић Фића“, Београд

|PDF|

 

10. Табу теме у савременој настави страних језика са посебним освртом на шпански језик
Ивана З. Георгијев, Универзитет у Београду, Филолошки факултет

|PDF|

 

11. Апаратура индивидуализације у уџбеницима руског језика Давайте дружить!
др Наталија Ј. Брајковић, Универзитет Црнe Горe, Филозофски факултет, Никшић

|PDF|

 

12. Стратегије поучавања ученика различитог нивоа знања (кроз призму методичких питања)
мср. Нина С. Кисин, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет

|PDF|

 

13. Приказ 1 – МОНОГРАФСКО-БИБЛИОГРАФСКА СТУДИЈА О ЧАСОПИСУ „УЧИТЕЉ“
др Јасна Љ. Парлић Божовић, Филозофски факултет, Косовска Митровица

|PDF|

 

14. Приказ 2 – ОСТВАРИВАЊЕ ИНКЛУЗИЈЕ У ПРЕДШКОЛСКОЈ УСТАНОВИ И ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
мср. Смиљана М. Јошић, Институт за педагошка истраживања, Београд
др Миља Б. Вујачић, Институт за педагошка истраживања, Београд

|PDF|

 

15. Стручне информације – „ПОДУЧАВАЊЕ КАРАКТЕРА И КРЕИРАЊЕ ПОЗИТИВНЕ УЧИОНИЦЕ“ (TEACHING CHARACTER AND CREATING POSITIVE CLASSROOMS)

|PDF|

 

16. Стручне информације – КОРИСНЕ ВЕБ ЛОКАЦИЈЕ
|PDF|

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345