Vol. 36 No. 1

Садржај

 

1. Construction and validation of learning style assessment instrument SU-19
Milica R. Manojlović, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Beograd, Srbija
Matija U. Gvozden, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Beograd, Srbija
Jelica Ž. Milojičić, Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Beograd, Srbija

 

2. Конструктивизам као савремена наставна парадигма
Никола В. Мијановић, Универзитет Црне Горе у Подгорици, Филозофски факултет у Никшићу, Никшић, Црна Гора

 

3. Скала Нова еколошка парадигма из перспективе еколошких наратива будућих учитеља и васпитача
Зорица П. Веиновић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Јелена М. Станишић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија

 

4. Остваривање пријатељских односа међу вршњацима у основној школи
Миља Б. Вујачић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија
Рајка С. Ђевић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија

 

5. Предузетничка оријентација студенткиња просветних професија
Драгана Р. Бјекић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет техничких наука у Чачку, Чачак, Србија
Лидија Ђ. Златић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Ужице, Србија
Благица М. Златковић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет, Врањe, Србија

 

6. Хоризонтално учење и руковођење: интерни потенцијал за развој школе у заједницу учења
Јелена Д. Ђерманов, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Исидора Б. Кораћ, Висока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре – Сирмијум, Сремска Митровица, Србија

 

7. Barriers During Distance Learningin a Pandemic Time from the Aspect of Serbian Secondary School Students
Marija M. Jovanović, Dragana V. Dimitrijević University of Niš, Faculty of Philosophy, Niš, Serbia

 

8. Разумевање задатака поређења код ученика другог разреда основне школе
Маријана Ж. Зељић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Милана M. Дабић Боричић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија
Светлана М. Илић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Србија

 

9. Мотивациони поступци наставника математике – перспектива ученика
Драгиша С. Вучинић, Универзитет у Приштини, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
Звездан М. Арсић, Универзитет у Приштини, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
Радован М. Антонијевић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија

 

10. Херменеутика као методолошки приступ истраживању у педагогији
Наташа Т. Николић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија

 

11. Приказ 1: ВРШЊАЧКА ПРИХВАЋЕНОСТ У ИНКЛУЗИВНОМ ОБРАЗОВАЊУ
Марија Г. Трајковић, Институт за педагошка, истраживања, Београд

 

12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345