Vol. 26 No. 4

1. Хијерархијске везе између појмова у уџбеницима природе и друштва за четврти разред основне школе
др Сања Р. Благданић, др Гордана М. Мишчевић Кадијевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

2. Ликовна култура – неискориштене добробити
др Тања Станковић Јанковић, Универзитет у Бањој Луци, Филозофски факултет

|PDF|

 

3. Ставови васпитача о педагошким вредностима радних листова за децу предшколског узраста
др Зорица Ковачевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

4. Утврђивање нивоа квалитета образовања наставника као услов за унапређење образовних стандарда у основним школама
др Владо Симеуновић, мр Сања Милић, Универзитет у Источном Сарајеву, Педагошки факултет у Бијељини

|PDF|

 

5. Образовање учитеља у Србији – историјска и компаративна перспектива
др Вера Ж. Радовић, мр Софија Маричић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

6. Резултати примене ауторског програма Hot Potatoes у настави немачког језика
мр Марина Ђукић Mirzayantz, Универзитет Сингидунум, Факултет за туристички и хотелијерски менаџмент, Београд

|PDF|

 

7. Природа књижевности и природа стандарда постигнућа за крај првог образовног циклуса
др Валерија Јанићијевић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

|PDF|

 

8. Однос између циљева васпитања и образовања и евалуације исхода
др Aлександра Максимовић, Висока школа струковних студија за васпитаче, Шабац

|PDF|

 

9. Педагошке импликације Пијажеове теорије интелектуалног развоја за наставу и учење
Марина Илић, Универзитет у Крагујевцу, Учитељски факултет у Ужицу

|PDF|

 

10. Систем за управљање учењем у настави природе и друштва
мр Душан Станковић, Стручни рад Основна школа ,,Браћа Рибар“, Доња Борина

|PDF|

 

11. Филм Талас у настави немачког језика
др Николина Зобеница, мср. Ана Стипанчевић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет

|PDF|

 

12. Лингвистичко-педагошки аспект улоге наставника у двојезичној настави
др Весна Пилиповић, Факултет за правне и пословне студије „Др Лазар Вркатић“, Нови Сад

|PDF|

 

15. ПРИКАЗ: УСПЈЕШАН ДИЈАЛОГ ТРАДИЦИЈЕ И СУВРЕМЕНОСТИ
др сц. Младен Беванда, Филозофски факултет, Сарајево

|PDF|

 

16. КОРИСНЕ ВЕБ ЛОКАЦИЈЕ
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београд

|PDF|

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345