Vol. 35 No. 3

Садржај

 

01. Портрет уметника у младости – рана поезија Јована Дучића и Милоша Црњанског
Валентина В. Хамовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Република Србија

 

02. Персоналне карактеристике као предиктори школског постигнућа даровитих ученика
Милена М. Летић Лунгулов, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Србија
Биљана С. Лунгулов, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Србија
Јована Ј. Милутиновић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Србија

 

03. Знак једнакости – Проблем учења ране алгебре и како га решити
Ненад С. Милинковић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Србија
Сања М. Маричић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет у Ужицу, Србија
Оливера Ј. Ђокић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Србија

 

04. Предности примене модела изокренуте учионице у настави природе и друштва
Анђела, Н. Миловановић, ОШ „Јастребачки партизани“, Мерошина, Србија
Оливера Д. Цекић-Јовановић, Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Србија
Душан П. Ристановић, Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Србија

 

05. Ефикасност интегративне наставе физичког васпитања и музичке културе у првом циклусу основног образовања и васпитања
Александар М. Стојадиновић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Србија
Ивана Д. Тасић Митић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Србија
Ана Д. Спасић Стошић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Србија

 

06. Дечје разумевање топлотних феномена у почетној настави природних наука
Сања Ж. Балаћ, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Србија
Марија Т. Бошњак Степановић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Србија
Ивана З. Богдановић, Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, Србија

 

07. Могућности онлајн-платформи у односу на непосредну наставу – Различита искуства наставника
Данијела Н. Василијевић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет, Србија
Жана П. Бојовић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет, Србија
Марина Ж. Семиз, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет, Србија

 

08. Универзитетска онлајн-настава током пандемије вируса корона у односу на област образовања
Јасмина М. Арсенијевић, Висока школа струковних студија за образовање васпитача, Србија
Милица Ј. Андевски, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија

 

09. Настава подржана дигиталним технологијама: примена блога као виртуелног наставног средства у настави биологије
Вера С. Жупанец, Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, Департман за биологију и екологију, Србија
Тихомир Д. Лазаревић, Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, Департман за биологију и екологију, Србија
Тијана З. Прибићевић, Универзитет у Новом Саду, Природно-математички факултет, Департман за биологију и екологију, Србија

 

10. Пливање у настави физичког васпитања деце
Владан М. Марковић, Универзитет Сингидунум, Факултет за физичку културу и менаџмент у спорту, Београд, Република Србија
Милош М. Милошевић, Универзитет Сингидунум, Факултет за физичку културу и менаџмент у спорту, Београд, Република Србија

 

11. Стручне информације: Професионални развој наставника у области струковног образовања у складу са европским праксама – извештај са завршне конференције еразмус+ пројекта
Проф. др Вера Ж. Радовић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Република Србија

 

12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345