Vol. 30 No. 2

Садржај

1. Нове перспективе у образовању – ванучионичка настава у дигиталном окружењу
Мирослава Р. Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет
Сања Р. Благданић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

 

2. Образовно-технолошка компетентност наставника као фактор организовања савремене наставе и учење
Никола В. Мијановић, Универзитет Црне Горе, Филозофски факултет у Никшићу

 

3. Мотивација за учење, опажање поступака учитеља и доживљај самоефикасности ученика у математици и природним наукама
Наташа З. Лалић-Вучетић, Институт за педагошка истраживања, Београд
Снежана И. Мирков, Институт за педагошка истраживања, Београд

 

4. Séances entre enseignants de classes inclusives: un espace de déploiement de la réflexivité
Francesco Arcidiacono, HEP-BEJUNE & Université de Lausanne (Suisse)
Alexandre Bezençon, HEP-BEJUNE & Université de Lausanne (Suisse)
Esther González-Martínez, HEP-BEJUNE & Université de Lausanne (Suisse)

 

5. Поучавање и усвајање читалачке писмености у млађим разредима основне школе у Црној Гори
Дијана Љ. Вучковић, Универзитет Црне Горе, Филозофски факултет

 

6. Potencijali e-učenja za unapređenje modela poučavanja odraslih
Mario Vasilj, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti, Sveučilište u Mostaru, Bosna i Hercegovina
Anita Zovko, Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Republika Hrvatska
Jelena Vukobratović, Dječji vrtić „Rijeka“, Rijeka, Republika Hrvatska

 

7. Одређивање циљева, задатака и исхода наставног часа из перспективе наставника
Александра С. Максимовић, Висока школа струковних студија за васпитаче, Шабац

 

8. Зашто дјеца питају – нова класификација питања предшколске дјеце
Тања Ч. Глишић, Филозофски факултет, Универзитет у Бањој Луци, Република Српска

 

9. Оснаживање педагошког кадра за транзицију деце у инклузивном образовању
Отилиа J. Велишек-Брашко, Висока школа струковних студија за образовање васпитача, Нови Сад
Бојана A. Перић Пркосовачки, Медицински факултет, Универзитет у Новом Саду

 

10. English Language Teachers’ Attitudes towards Inclusive Education
Vera M. Savić, University of Kragujevac, Faculty of Education in Jagodina, Department of Philological Sciences
Danijela М. Prošić-Santovac, University of Novi Sad, Faculty of Philosophy, Department of English Studies

 

11. Перцепције геометријског концепта правоугаоника студената учитељског програма
Даниел A. Романо, Универзитет у Источном Сарајеву, Педагошки факултет Бијељина, Босна и Херцеговина

 

12. Нивои интерактивне повезаности ученика и наставника у настави
Мирсада С. Зукорлић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Наставно одељење у Новом Пазару
Иљаз А. Османлић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет, Београд, Наставно одељење у Новом Пазару

 

13. Корисне веб локације
др Мирослава Ристић, Учитељски факултет, Београ

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345