Vol. 37 No. 1 >>>

Садржај

 

01. Родитељска укљученост у дечје образовање: концепт и модели
Биљана С. Бодрошки Спариосу, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија
Наташа В. Духанај, ОШ „Веселин Маслеша”, Београд, Србија

 

02. Прилог разумевању процеса глобализације високог образовања и приступи његовом проучавању
Сања С. Петковска, Институт за криминолошка и социолошка истраживања, Београд, Србија
Јован Р. Миљковић, Универзитет у Београду, Филозофски факултет, Београд, Србија

 

03. Превенција вршњачког насиља путем реализације наставних садржаја – пример наставе књижевности у основној школи
Снежана В. Божић, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија
Марија Р. Марковић, Универзитет у Нишу, Филозофски факултет, Ниш, Србија

 

04. Theory of mind in children with developmental language disorder – developmental tendencies
Bojana J. Drljan, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia, Belgrade
Nevena R. Ječmenica, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia, Belgrade
Nataša S. Buha, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia, Belgrade

 

05. Effects of Using Project-Based Learning in Biology Teaching
Vera S. Županec, University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia
Tihomir D. Lazarević, University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia
Stanislava I. Olić Ninković, University of Novi Sad, Faculty of Sciences, Novi Sad, Serbia

 

06. Moderating role of learning strategies through student assessment of distance learning
Bojana A. Perić Prkosovački, University of Novi Sad, Faculty of Medicine, Novi Sad, Serbia
Staša V. Đokić Jovin, University of Novi Sad, Faculty of Medicine, Novi Sad, Serbia
Nina R. Brkić Jovanović, University of Novi Sad, Faculty of Medicine, Novi Sad, Serbia

 

07. Предиктори комуникационих способности деце на раном предшколском узрасту
Весела Љ. Миланков, Универзитет у Новом Саду, Медицински факултет, Нови Сад, Србија
Јелена П. Керкез, Универзитет у Новом Саду, Медицински факултет, Нови Сад, Србија

 

08. Утицај пливања у развоју моторичких способности ученика млађег школског узраста
Владан M. Марковић, Универзитет Сингидунум, Факултет за физичко васпитање и менаџмент у спорту, Београд, Србија
Владимир Р. Живановић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија

 

09. Субјективне конструкције студената и задовољство академским животом
Тамара Н. Драгојевић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија
Александра Н. Павловић, Универзитет у Новом Саду, Филозофски факултет, Нови Сад, Србија

 

10. Innovative Kinesiology Education as a Criterion and Predictor of Innovative Education
Ivan A. Prskalo, University of Zagreb, Faculty of Teacher Education, Zagreb, Croatia
Danimir P. Mandić, University of Belgrade, Faculty of Teacher Education, Belgrade, Serbia
Vladan M. Pelemiš, University of Belgrade, Faculty of Teacher Education, Belgrade, Serbia

 

11. Повезаност самовредновања ученика петог разреда основне школе са њиховим успехом у настави
Милијана Р. Вулин Гвозден, Универзитет у Источном Сарајеву, Педагошки факултет у Бијељини, Бијељина, Република Српска, Босна и Херцеговина

 

12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345