Vol. 38 No. 3 >>>

Садржај

 

1. Нова схватања природе и развоја ликовног израза деце
Вера Д. Вечански, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија

 

2. Компетенције и професионални развој васпитача – пут ка квалитетнијем васпитању и образовању деце раног узраста
Тања П. Недимовић, Висока струковна васпитачка и медицинска школа, Вршац, Србија
Александар М. Стојановић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија

 

3. Васпитачи, учитељи, наставници и професори у јавном дискурсу у Србији
Ана Љ. Петровић Дакић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија

 

4. Kреативност и општа самоефикасност као предиктори предузетничких компетенција васпитача
Далиборка Р. Поповић, Државни универзитет у Новом Пазару, Нови Пазар, Србија
Милена Д. Белић, Државни универзитет у Новом Пазару, Нови Пазар, Србија
Ђерђи Д. Ердеш Кавечан, Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет организационих студија „Едука”, Београд, Србија

 

5. Повезаност одељењске атмосфере и емоција у образовном контексту и њихов однос са школским постигнућем
Душан Ј. Ранђеловић, Универзитет у Приштини са приврменим седиштем у Косовској Митровици, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија
Ружица M. Михајловић, Универзитет у Приштини са приврменим седиштем у Косовској Митровици, Филозофски факултет, Косовска Митровица, Србија

 

6. Construction of the Modified Parenting Practices Questionnaire with the Disengaged Parenting Style Scale
Marija M. Jelić, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia
Irena B. Stojković, University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Belgrade, Serbia
Radovan M. Antonijević, University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Belgrade, Serbia

 

7. Self-directed Learning in the AI era: ChatGPT and English for Specific Purposes
Ivana M. Krsmanović, University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences Čačak, Serbia
Lena Lj. Tica, University of Kragujevac, Faculty of Technical Sciences Čačak, Serbia

 

8. Does Gender Shape AI Adoption? Evidence from Serbian Primary and Secondary School Teachers
Milena Z. Škobo, Sinergija University, Faculty of Philology Bijeljina, Republic of Srpska, Bosnia and Herzegovina
Milena V. Šović, University Business Academy Faculty of Economics and Engineering Management, Novi Sad, Serbia

 

9. Образовање о Косовском завету у функцији драматизовања песама косовског циклуса ‒ студија случаја
Ана К. Миловановић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија

 

10. О проблему употребе конјунктива код србофоних студената италијанског језика: анализа грешака из угла прагматике
Ана В. Петровић, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет Крагујевац, Србија
Јована Д. Базић, Универзитет у Крагујевцу, Филолошко-уметнички факултет Крагујевац, Србија

 

11. ESP teachers’ perception of textbooks: evaluation and possibilities for innovation
Milica M. Kočović Pajević, State University of Novi Pazar, Novi Pazar, Serbia

 

12. Корисне веб-локације
др Мирослава Ристић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345