Vol. 38 No. 2 >>>

Садржај

1. From Human Art to Artificial Intelligence and Back: Practical Considerations from Academia
Nataša Z. Janković, University of Belgrade, Faculty of Education Belgrade, Serbia
Aleksandar Đ. Vuletić, University of Arts in Belgrade, Faculty of Applied Arts, Belgrade, Serbia

 

2. Развијање еколошке писмености и еколошког идентитета ученика – колико су „зелени” наставни програми у Србији, Словенији и Финској
Зорица П. Веиновић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Сања Р. Благданић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање учитеља и васпитача, Београд, Србија
Милица В. Марушић Јаблановић, Институт за педагошка истраживања, Београд, Србија

 

3. Изазови у припремању и реализацији пројектне наставе – искуства наставника
Душан П. Ристановић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Биљана Д. Радовић, Гимназија „20. октобар”, Бачка Паланка, Србија
Мирко С. Марковић, Гимназија „Вук Караџић”, Лозница, Србија

 

4. Самопроцена компетенција учитеља у различитим областима: утицај иницијалног образовања и стручног усавршавања
Бојана M. Maрић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
Радмила M. Рајиновић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија
Милица В. Војводић Савић, Универзитет у Новом Саду, Педагошки факултет у Сомбору, Сомбор, Србија

 

5. Породица као чинилац подршке ликовно даровитој деци из перспективе студената уметничког факултета
Кристинка И. Селаковић, Универзитет у Крагујевцу, Педагошки факултет, Ужице, Србија
Милош М. Ђорђевић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија
Јована Н. Ђорђевић, Универзитет у Крагујевцу, Факултет педагошких наука, Јагодина, Србија

 

6. Утицај примене информатичко-развијајуће наставе на знања ученика у области Природе и друштва
Љиљана Г. Бујишић, Универзитет у Београду, Факултет за образовање читеља и васпитача, Београд, Србија

 

7. Вештачка интелигенција у настави страних језика: евалуација поузданости великих језичких модела са фокусом на српском језику као страном
Данијела Д. Врањеш, Универзитет у Београду, Филолошки факултет, Београд, Србија
Војкан Б. Стојичић, Универзитет у Београду, Филолошки факултет, Београд, Србија

 

8. ИКТ у верској настави као фактор подстицања емпатије
Нинослав З. Качарић, Висока школа – Академија СПЦ за уметности и консервацију, Београд, Србија
Снежана В. Јокић, Универзитет у Новом Саду, Технички факултет „Михајло Пупин”, Зрењанин, Србија

 

9. Припрема студената мастер програма за презентацију стручних текстова на енглеском језику
Данијела Б. Мишић, Универзитет у Нишу, Педагошки факултет у Врању, Врање, Србија

Избор језика
Open Access Statement
345 Open access declaration can be found on this page

Information about copyright 345 Teaching Innovations are licensed with Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0). Information about copyright can be found on this page.
Open Access Journal
345
Индексирано у
345   This journal was approved on 2018-01-22 according to ERIH PLUS criteria for inclusion. Download current list of ERIH PLUS approved journals.
Индексирано у
345 University of Belgrade, Teacher Education Faculty has entered into an electronic licensing relationship with EBSCO Information Services, the world's most prolific aggregator of full text journals, magazines and other sources. The full text of Teaching Innovations / Inovacije u nastavi is available now on EBSCO's international research databases.
Индексирано у
345
Ethics statement
345 Publication ethics and publication malpractice statement can be found on this page.
Пратите Иновације у настави
345   345   345